четверг, 14 июня 2012 г.
понедельник, 11 июня 2012 г.
*Updateable* Gamedesign articles collection
http://k--o--s.blogspot.com/p/articles.html
http://dtf.ru/articles/list.php?tid=article&stid=gamedesign
http://dtf.ru/articles/read.php?id=65929
http://dtf.ru/articles/read.php?id=36953
http://dtf.ru/articles/read.php?id=1251
http://dtf.ru/articles/read.php?id=922
http://dtf.ru/articles/read.php?id=3634
http://dtf.ru/articles/list.php?tid=article&stid=gamedesign
http://dtf.ru/articles/read.php?id=65929
http://dtf.ru/articles/read.php?id=36953
http://dtf.ru/articles/read.php?id=1251
http://dtf.ru/articles/read.php?id=922
http://dtf.ru/articles/read.php?id=3634
Unity.Class creation order.
We have creation code:
Debug.Log("1");
GameObject obj = GameObject.Instantiate(prefab, new Vector3(0, level, 0), Quaternion.identity) as GameObject;
Debug.Log("2");
obj.name = level.ToString();
Debug.Log("3");
and object code:
void Start ()
{
Debug.Log("4");
}
void Awake()
{
Debug.Log("5");
}
Debug.Log("1");
GameObject obj = GameObject.Instantiate(prefab, new Vector3(0, level, 0), Quaternion.identity) as GameObject;
Debug.Log("2");
obj.name = level.ToString();
Debug.Log("3");
and object code:
void Start ()
{
Debug.Log("4");
}
void Awake()
{
Debug.Log("5");
}
Происхождение украинского языка.
Недавно наткнулся на "языковедов", которые утверждали, что украинский был искуственно создан в районе 1890-х. Решил поковыряться в инете на эту тему, поспрашивать знатоков. Вот что всплыло:
http://uk.wikipedia.org/wiki/Енеїда_(Котляревський)
http://uk.wikipedia.org/wiki/Енеїда_(Котляревський)
воскресенье, 10 июня 2012 г.
Ignore file for Mercurial and Unity
Here’s a working ignore file for use of Unity and Mercurial simple, but slightly different from the instructions posted in the current docs, so figured i’d pass it on for anyone else who cares to check it out.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)